>

. Düğün Fotoğraflarında İddalıyız !

İddamızın nedeni 1.200.000 den fazla deklanşöre basmış olmaktan geliyor.

. Armut.com ‘a üye olduk.

. Hizmetlerimiz

Düğün, Düğün hikayesi, Düğün öyküsü, Düğün masalı, Tam gün hikayesi, Tüm gün hikayesi
Düğün fotoğrafçısı, Düğün fotoğrafçılığı, Dış çekim, Düğün albümü, Düğün hikayesi fiyatları, Düğün filmi, Düğün klibi, Düğün çekimi, Düğün davetiyesi, Save the date, Düğün fotoğraf çekimi, düğün albümü, gelin damat, Düğün fotoğrafçıları, Düğün fotoğrafçısı ankara, Düğün fotoğrafçısı fiyatları, Düğün fotoğrafları, Düğün fotoğrafı çekim teknikleri

'

Logo Hikayesi

Yeni bir oluşumun veya şirketin en önemli parçalarından birisi, kusursuzca oluşumunu tanımlayan logoyu tasarlamak ve kullanışlı bir hale getirmektir. Biz de bunu dikkate alarak 333 Studio için en uygun logoyu ortaya çıkarmak için günlerce uğraştık. Acaba neler yapabilirdik? Bizi anlatan en uygun logo ne olabilirdi? Uykusuz bilgisayar başında geçen onca saatten ve çoğu insan için muhteşem görünebilecek birçok logoyu küçücük bir mazeretten bile olsa eledikten sonra,gören herkesin hafızasında yer eden tamamıyla özgünlük ve yaratıcılık kullanılarak ortaya çıkarılan tasarım harikası logomuzda karar kıldık.

Peki bu logo nasıl ve nerden aklımıza geldi???

333 Studio markasının hikayesini sizlerle paylaşmıştık. Şimdi de logomuzun hikayesini sizlerle paylaşacağız.

3 rakamlarının 3 ünün yanyana gelmesi şansın göstergesi olduğunu düşündük. Eğer logomuz bir eğlence makinası olsaydı tüm rakamların aynı gelmesi ile büyük ödül kazanılabilirdi yani buda büyük bir şans demektir. Bizlerle çalışan müşterilerimizin şanslı olduklarını düşünüyoruz.

Studio’nun büyük ve küçük harfler ile yazılması, bizlerin konsept çekimleri sevdiğimizin ve standartlara bağlı kalmadan yaratıcılığın ön planda olduğu işleri yapmaktan mutlu olduğumuzun göstergesi olarak düşündük. Örneğin büyük T harfini sevmiyorsak küçüğünü kullanırız. Bir kurala bağlı kalmak nedendir?  

nihayetinde biz görselliğin ön planda olduğu işler çıkartmayı seviyoruz.

Studio kelimesindeki O harfini bir fotoğraf makinası objektifi gibi düşündük ve oraya bir parlama ekledik.

Çerçevelerini oluştururken eski filmlerden esinlendik. 6X6 film karelerini ve 6X9 film karelerini kullandık. Bunları logomuzda kullanırken yazıların ve rakamların görmek istediğimiz kadarını kadraja aldık gerisini kadraj dışında bıraktık çünkü çekim yaparken de aynen böyle yapıyoruz.

Kullandığımız fontlar eğlenceli ve sıcak fontlar seçtik çünkü biz iş yaparken karşılıklı eğlenmeyi amaçladığımızı anlatsın istedik. Sonuçta fotoğraf çekmek ve o fotoğraflara belki yıllar sonra bakmak tamamıyla eğlenmek ve keyif almak üzerinedir.

Sonuç olarak sizlerinde anladığınız üzere 333 Studio ailesi olarak biz çalışırken eğlenmeyi ve bizimle birlikte sizleri de eğlendirmeyi amaçladık. Logomuzu da bu amaçla tasarladık ve logomuzun geri dönüşünün de hep olumlu olması bize en büyük yardımcımız oldu. Doğru yolda ilerlediğimizi düşünüyoruz.